lördag 27 oktober 2012

SCULL




SCULL
Kulkedja Silver 2,0 mm (925)
Kulkedjelås Silver (925)
Scull Silver (925)

På en enkel kulkedja i silver (925) hänger en vacker dödskalle i silver (925). Hon lever sitt eget lilla liv då hon snurrar som hon vill runt den 'kuliga' kedjan. Endast låset kan stoppa henne. Armbandet kommer i original med en kulkedja (2.0) med ett karbinlås. Du väljer din längd på kedjan själv. Om du vill ha det tight eller löst. Eller kanske t o m som ett halsband.

Pris:
Armband med ca 15-20 cm kedja och äkta silver dödskalle : 400 sek

Hon ser lite gul ut - det är min kameras fel - för det är hon inte. Hon är vackert silvrig, som kommer 'oxideras' vackert.




SCULL ROUGH
läderrem svart eller mörkt brun
karbinlås : silver (925)
scull (mrs. scull) : silver (925)

Armbandet SCULL går även att få med en läderrem med karbinlås - lite ruffare. Läderremmen är en vackert mjuk läderrem från italien och allt material är sterling silver (925). Så varför inte ha ett armband SCULL och ett armband SCULL ROUGH? Bara ännu coolare ... 

Armbandet i detta utförande kostar 450 sek. Då får du ett bra lås och en vacker läderrem till din Mrs Scull.  

Vill du beställa ett SCULL emailar du mig på ulrika.burell@telia.com - uppge vilken längd på kedjan som du önskar (det kan vara bra att mäta din handled och/eller ett armband som du redan trivs med) samt vilket slags lås som du önskar. 

9 kommentarer:

  1. Oj, vad jag gillar den här! Väldigt inne på guld just nu, men det brukar gå över och då kanske jag slår till. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Så cool! Tänker både på mig själv och death metal-ungen... Hmmm. Jag kommer tillbaka hit! :-)

    SvaraRadera
  3. Går de möjligtvis att köpa bara dödskallen? Så himla läcker!

    SvaraRadera
  4. Emma: kontakta mig på ulrika.burell@telia.com angående dödskallen. / ulrika

    SvaraRadera
  5. Om man vill köpa ett armband av dig hur gör man då..?

    Mvh Anne

    SvaraRadera
  6. Vart kan man köpa dom små dödskallarna?

    SvaraRadera
  7. Hej Ulrika, tack snälla för den underbar Mrs. Scull! Hon är fantastisk. En favorit helt klart - http://homepinkhome.wordpress.com/2012/09/13/mrs-scull-by-little-u/

    SvaraRadera