lördag 17 augusti 2013

armband / halsband FAMILY


armbandhalsband FAMILY
ärtlänk (60) sterling silver . 925
karbinlås eller springring (lås) sterling silver . 925
runda brickor (9 mm) sterling silver . 925
hjärta (6 mm) sterling silver . 925

Mina runda, handstämplade brickor på rad. Som 'tillsammans bildar en familj' - eller kanske ett namn eller ett ord. Brickorna är 9 mm stora och kedjan är en ärtlänk (60) med valfritt lås (karbinlås eller springring). Vid låset hänger ett hjärta som är 6 mm ... för lite extra 'love'.

Ovan är det coola Rackarungar-Anna som bär armbandet FAMILY, tillsammans med sina andra bling-bling. Det är ju just så där jag tycker att mina smycken ska bäras ... mixat med stort och smått. Anna bär sin familjs initialer runt handleden. En annan tjej valde att bära med sig ordet LOVE (se ovan). Och en tredje tjej bär sin dotters namn (Inez). Allt är möjligt. Går även att få som halsband - så klart!

+

Vill du beställa ett armband/halsband FAMILY så emailar du mig på little.u@telia.com och uppger önskat antal brickor (samt önskade bokstäver), önskad längd på armbandet, önskat lås samt den adress dit du vill att jag skickar armbandet/halsbandet. Leveransinformation finner du här.
Pris: 1 bricka kostar 400 sek. För varje extra bricka som du väljer att sätta på kostar det 50 sek.

4 kommentarer:

  1. Armbandet som det står Ester och Harry på en rektangulär bricka, är det något du gör?:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym, ja armbandet med Harry & Ester är ett armband som jag också tillverkat. Emaila mig på little.u@telia.com för mer information.
      Bästa, Ulrika / little.u

      Radera
  2. Åh underbart! Brukar du ha utlottningar / tävlingar att vinna dina smycken eller rabattkoder? *fattig mamma* :-)

    SvaraRadera
  3. Jag fullkomligt älskar mitt inez-armband!! sa jag älskar - jag menar ÄLSKAR!!!

    SvaraRadera