onsdag 3 oktober 2012

THE PINK STAR BRACELET




The Pink Star Bracelet
stjärna (ca 10 mm) silver (925)
pärlsilke
springring (lås) silver (925)
300 sek

The Pink Star Bracelet - har jag länge burit själv. Det är en stjärna i silver (925) som är enkelt knuten på en dubbel rosa pärlsilkestråd. Det knäpps med ett riktigt lås i silver (925). Det ser nästan ut som att stjärnan svävar där ovanpå din handled. Get ready to rise & shine.


Kanske kan vi tillsammans hjälpas åt?! Du köper ett av mina rosa armband - och jag skänker 10 sek per sålt armband till cancerfonden. Låter inte det som en bra idé? Jag menar, på köpet så får du ett, eller flera, vackra armband - handgjorda little.u armband - runt din handled. Och tillsammans hjälper vi till.

+


Skulle du vilja beställa ett/flera armband så emailar ni mig på ulrika.burell@telia.com
Eftersom varje armband tillverkas efter beställning så ber jag dig skicka med önskad längd på armbandet. Det kan därför vara bra att mäta sin handled och/eller ett armband som man trivs med. Armbanden kommer med ett springringlås eller karbinlås (efter smak). Och skulle man vilja ha en annan färg på pärlsilket så kan jag fixa det också.

NU HJÄLPS VI ÅT! 
THINK PINK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar