fredag 3 oktober 2014

armband CISSI




armband CISSI
tunn & dubbel ankarkedja (1.2) med ett karbinlås
ett litet hjärta som berlock (ca 5 mm) | går att få handstämplat med en bokstav
sterling silver (.925)

Min lillasyster bär nästan inga smycken (jo, armband SCULL och det har hon burit dag in och dag ut i snart 3 år!) så när hon en dag kom och sa: "nu ska du göra ett smycke år mig, det ska se ut så här och så här och så här - har du det?" så var det bara att snabbt som sjutton leta i alla de askar som jag har från mina inköp. Och tänka sig, jag hade det hon letade efter - ett litet fint och platt hjärta och den tunnaste ankarkedjan som vi trollade fram ett armband CISSI av (hon heter så min söta lillasyster, därav namnet).

armband CISSI kostar med ett ostämplat hjärta 350 sek och med en bokstav/siffra handstämplad 375 sek. 

Det går även bra att beställa ett armband CISSI med 2 eller flera hjärtan. Armbandet kommer då med en tunn ärtlänk (1.3). Hjärtanen sitter en bit ifrån varandra med en bit kedja mellan sig. Varje extra hjärta kostar 50 sek ostämplad och 75 sek med en bokstav handstämplad // t ex 2 hjärtan utan bokstav kostar 400 sek, med bokstäver 450 sek.

armband CISSI beställs genom ett email till little.u@telia.com. Du skickar med dina önskemål (inkl önskad längd) samt din adress + önskat leveransalternativJag rekommenderar postens SKICKA LÄTT eller REK om värdet överstiger 500 sek eller om smycket tillverkas personligt för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar